Rabu, 31 Mac 2010

Lama X deNgaR Citer BeB...

Pehhh... Lama tulll rasanyer aku x bukak Blog...
Sory Beb... agak SiBukkk skit la...
Lagi Pun X banyak citer nak  di koNgsi Besama...
LasT Week aku gi bercuti la konon...
Bukan Aper Opis Husband aku buat rombongan gi Tanjung Piai...
Best gak... aku x prepair aper pun.. Baju pun main amik jer..
Entah baju aper aku bawa pun x tau... Sampai masuk hutan pun aku pakai baju cantik2.. ish ish ish... malu Beb... rasa cam x nk peegiii join jer pagi tuuu...
Anak Aku bukan main Syookk lagi... Maklum la.. gi naik Bas beramai2.. Ramai pulak kawan2 dia..
Perjalanan pergi.. anak aku x kenal org lagi... Bila dh dok 2 hari... dh kenal abg2 tuuu....  nak pulak Abang Adam anak kepada En. Azhar (Add) & Lela bukan main lagi... asyik main bersama ajer... sampai Abah & Ibu pun x heran daaaa... Aper pun Time KAsih Bebanyak kepada Dato' Hj. Jeff.... Yang banyak menghabiskan Boreh untuk kami semua... klu X kerana Dato' kami pun x akan sampai kat TanjonG Piai tuuuu...
Kepada Drebar BaS dari KeselamaTan NegaRa thank Qiu... Coz menjadi Drebar yang Best.. dan SMART alwizz.. hehehehehe... Suara drebar pun Boleh tahannn.. cam Awie hahahaha... sampai bilik aku leh dengar suara dorang berkaraoke... Aper pun memang Best la suara korang... sampai kami nie asyik selak langsir nk tengOk siapa yang menyanyi.... Best sangat tuuu... siap main kuiz Teka SiaPa Nyanyi lagi ngan Husband Aku.. huwa huuu hwa....... wa tabik BeB...  Kita Punyer Ratu Karoeke siapa lagi Klu Bukan Mila AF Pej PM... heheheheheeh gurau ajer kak... memang MantaP Beb.. Klu ader rezki lagi... kita jumpa lagi BeB...
Bila la XXXSP nak buat Reunion... Rinduuuu arrrr nak jumpa Kawan2 lama nak pulak kawan2 semasa tahun kegemilangan XXXSP di famili Day Pej. PM di TNB PD... Syok habis Beb... Tak kan ku lupa saaat manis kita bersama.. pehhh ayattt.. masyukk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment la skit... BeB...