Selasa, 9 Mac 2010

ExAm BeB

huhhhhh..... Aduiii... Boleh Ker niee.... InSyaAllah..Malaysia BoLeh....
hari Nie aku nak g amik Exam kat MIECC belakang MINES Shopping Fair...Aku Kena g sendiri tau...
aduiiii ketar lutut Beb...
maklum la Selama nie suami I yg Hantar...
Hari Nie kena Drive sendiri la pulak...
Nasib Baik aku dh g server kat mana tempat ExAM  tuuuu...
So x la SeSat.... Bila Sampai Jer tempat Tuuuuu.... Aduuuiiiiiii.........
Cam Nie Ker Tempat Konvensyen nyerrr...
Makkk aiiii tempat exam... macam dh lama x berpenghuni...
Lantai pun berhabuk... x berkilat... murammm serammm rasanyer...
Aku 1st time la gi masuk Pusat Konvensyen tuuu...Cari punyer cari.. Dewan peperiksaan  jumper la juga...
bila nak masuk  aku terbaca Dewan Cemerlang...Rasa Cam lain macam jer... Biler aku bukak slip Exam aku.... dh sah dh... memang salah tempat...Kat mana Pulak la.. Dewan Exam aku nie.... Dh la tempat seram sunyi jer... menakutkan beb...Nak tak nak kena la bertanya... Malu bertanya Sesat Jalan Beb....Rupa2 nyerrr Dewan Kat Bawah la... Dewan Exam Yang Dikelilingi Dinding Cermin...Klu siapa meniru...
dari luar Dewan dh boleh nampak tau... So Jgn Meniru yerrr...
Bayang kan... Dok dalam dewan dengan Air Con x der... Faham2 sendiri la Beb...
Merunggut banyak2 pun x elok gak... so terima la seadanya...
mudah2 han aku Lulus dengan Jaya Nyerrr...
Aminnnnnn......

2 ulasan:

Comment la skit... BeB...