Selasa, 6 September 2011

Hampirrrr SeTahun Berlaluuuuuu........2011

Assalammmualaikummmm.....

Muhammad SyaQil SamSoL (2 weeks)

Hampirr setahunn aku x update Blog aku.... maaf la kawan2... 2011 terlalu banyak perkara baik dan buruk yang aku alami.....ini lahhh dugaaan untukk aku.... Allahhh maha Kaya... maha mengetahuiii segala2 nyaaa..... 31 Januari 2011 aku dianugerahkan seorang putera bernama Muhammad Syaqil....  Bersyukurrr aku kepada yang maha esa... Anak ku telah selamat dilahirkan di Hospital putrajaya Jam 6.45 petang dengan kaedah czr.... Aduiiiii terasa cam belah perut ikannn pulakkkk.... Pengalaman aku alami..... Semasa dibilik Operation.... Sejukkk cm dalam bilik mayattt..... Keadaan separuhhh sedatrrrr dan aku rasakan seolah2 aku separuhhh Bogelll di buat nyerrr....dalam bilikkk operationnn tueee... Nk buat cm nerrr aku bertarunggg nyawa untuk selamatkan baby kesayanganku..... At lasttt aku nampakk gakkk baby aku diangkat keluar dari dlm peruttt...... sedihhhh sgt coz x dpt susukan baby aku.... setelahhh selesaiii perutt dijahittt semula.... aku dimasukkan kedalamm bilikk sauna la pulakkk... memanggg sedappp berwapppp panasss..... kepala dan fikirannn x bolehhh nk fikirrr lagiii coz masihh x berapa nk sedarrr diri..... Jam 12 tgah malam aku dimasuukan kedalammm wad.... dan ada berita yang x sedappp didengarrr... doktor bhg kanak2 perlukan tanda tangan aku untuk mempersetujui brain scan utk baby aku.... Baby ada masalahhh besarrr yang aku x berapa pasti............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Comment la skit... BeB...